Bálint és Roli pc játékos,és zene letöltős  oldala!
Bálint és Roli pc játékos,és zene letöltős oldala!
Menü
 
GTA San Andreas
 
Heroes V
 
Call of Duty 2
 
Age of Empires 3.
 
The Sims 2
 
Age of Mythology
 
Warcraft 3
 
F.E.A.R
 
Hellgate London
 
FIFA 07
 
NFS Carbon!
 
Quake 4
 
Resident Evil 3
 
Battlefiled 2142
 
Mafia
 
Rome:Total War
 
FlatOut
 
Call of Duty 3!!
 
FIFA Street
 
Heroes V Ismertető
A mikor pár évvel ezelőtt a 3DO eléggé elkapkodva kiadta a Heroes of Might & Magic sorozat negyedik részét, majd lóhalálában néhány kiegészítőt is hozzá, végül a New World Computing, a sorozat készítője is tönkrement, a fordulónkénti fantasy játékok rajongói úgy érezhették, hogy ismét egy jobb sorsra érdemes sorozat szűnt meg. Szerencsére a Ubi Soft kiadó fantáziát látott a sorozatban, megvette a kiadás jogát, és megbízta az orosz Nival Interactive fejlesztőit, hogy teljes 3D köntösben készítsék el a sorozat újabb részét. Az új játék beillesztése az eddigi részek közé olyan jól sikerült, hogy a játékosban fel sem merül az, hogy a kiadó és a fejlesztő is új, ezzel ellentétben inkább az az érzése, hogy nincs elég újítás a játékban, mintha csak a Heroes of Might & Magic második és harmadik részének esszenciáját kaptuk volna modern köntösben. A forgalmazót dicséri, hogy a teljes játék (a kampány-szereplők hangjának kivételével) magyar nyelvű, így az is élvezheti a játékot, akinek az angol tudása ezt nem tenné lehetővé. A fordítás minősége megfelelő, zavaró fordítási hibával nemigen találkoztam. A Heroes V három fő játékmódot támogat. A játékot a kellően hosszú, összesen 30 küldetésből álló kampánnyal érdemes kezdeni. A kezdő küldetések elég könnyűek, és folyamatosan nehezedve vezetik be a játékost a bonyolultabb koncepciók, stratégiai lépések rejtelmeibe. Önmagában csak a kampány egy-egy küldetésének végigjátszása pár órára lekötheti a játékost, így még a nyári szünet alatt is hetekig el lehet szórakozni csupán ezzel a lehetőséggel. Az is jó ebben a hosszú kampányban, hogy mind a hat oldallal 5-5 küldetést kell játszani ahhoz, hogy a játékos a végére érjen, így aki a teljes kampányt végigjátszotta, annak már elég jó elképzelése lesz arról, hogy a különböző oldalakkal hogyan érdemes harcba bocsátkozni. A másik nagyobb lélegzetű játékmód az önálló küldetések. A játék lemezén már eleve van néhány ezekből, a kiadó pedig azt ígérte, hogy az újabb javításokkal is kapunk majd néhányat. Az igazi hosszú távú megoldás persze az lesz majd, amikor a kiadó valamelyik javítással mellékeli a térképszerkesztőt is. Ha ez is folytatja majd a sorozat hagyományait, és kellőképpen egyszerű, ugyanakkor eléggé hatékony lesz, hamarosan még akkor is rajongói térképek és küldetések ezreivel szórakozhatunk, amikor a hivatalos küldetéseknek és térképeknek régen a végére értünk már. Végül a harmadik a többjátékos mód, helyi hálón, interneten, vagy hot-seat módban. Mindhárom esetben keverhetők az élő és a gép által irányított oldalak. Normál többjátékos módban minden játékos lejátssza a saját körét, majd vár az ellenfélre vagy ellenfelekre, hogy ők is végezzenek a saját körükkel. Ez így megy addig, amíg valaki nem nyer, vagy nem esik ki minden élő játékos. Újdonság az úgynevezett kísértet üzemmód, amikor a játékos befejezve a saját körét ebbe a speciális kísértet üzemmódba vált át és kóborolhat, felderítve a térkép addig ismeretlen részeit. Ezzel próbálták meg orvosolni azt a szokásos többjátékos problémát, amikor egy-egy rövid játékidőszakot hosszú várakozások szakítanak meg, amíg az adott játékos a többiekre vár. A játékost egy vagy több hős képviseli, aki(k) naponta néhány lépést tehet(nek) meg. Menet közben a játékos találhat a térképen erőforrásokat és lényeket. Általában a lények ellenségesek és csatázni szeretnének, de az is előfordul, hogy olyan erős a játékos serege, hogy megfutamodnak. Ilyenkor a játékosnak lehetősége van arra, hogy futni engedje, de akár üldözőbe is veheti őket. Végül az is megtörténhet elvétve, hogy a lények csatlakozni szeretnének a csapatunkhoz. Ez persze nagyon hasznos, mert így ingyen juthatunk utánpótláshoz a seregünkbe. Akkor is csatára kerül sor, ha egy ellenséges hőssel találkozunk. A harc külön speciális csataképernyőn folyik. Először a játékos szabadon felállíthatja a csapatait, majd megkezdődik a csata. Elsőként az a lény támad, amelyiknek a kezdeményezése és morálja a legmagasabb. Ezután a következő legmagasabb a sorban. A lények legtöbbje speciális képességgel is rendelkezik, ekkor a játékosnak lehetősége van arra, hogy normál lépés és esetleges támadás helyett inkább a lény speciális képességét használja. A hős nem támadható, mindig ott áll a csatamező szélén és támadással vagy varázslatokkal támogatja csapatát. Ha látjuk, hogy a csapatunk jelentős túlerőben van, kérhetjük a géptől, hogy a csatát automatikusan játssza le, így sokkal előbb végezhetünk az érdektelen csetepatékkal és az igazi nagy csatákra koncentrálhatunk. A játékos a küldetések során általában rendelkezik várossal vagy városokkal, ahol a csapatához lényeket képezhet ki. Ezen túlmenően a városban lesz lehetősége a játékosnak arra is, hogy az erőforrásait menedzselje, újabb hőst fogadjon fel vagy magát a város védelmi rendszereit fejlessze. A várost megjelenítő képernyő szintén kihasználja a 3D lehetőségeket, közelíthető, távolítható, forgatható. Alapesetben már az építéshez is a könnyen áttekintő és logikusan elrendezett menedzselő képernyők egyike jelenik meg, így a 3D városképnek az esztétikai jelentőségén túlmenően különösebb szerepe nincs. A játék folyam napi lépésekre osztott. Minden hős köre után a következő (élő vagy gépi) játékos lépése következik. Hetente egyszer vásárolhatunk a „termelt” lényekből a seregünk részére és egy pár térkép-erőforrás is hetente újratermelődik, így érdemes figyelni a hét elejét jelző feliratra. Minden hét ezen túlmenően valamilyen bónuszt vagy csapást is hoz, így jó erre is gondolni. A küldetések legtöbbje egy pár fő feladat teljesítéséből és esetleg néhány alfeladatból áll. Ez utóbbiak végrehajtása nem kötelező, de nagyban segítheti a főfeladat végrehajtását. A játék eredeti változatában 3 nehézségi fokozat volt, az 1.1-es új javításban ehhez hozzácsaptak még egy könnyű fokozat is, így valószínűleg mindenki megtalálja a számára legérdekesebb játék nehézségi fokozatokat. A mesterséges intelligencia átlagosnak nevezhető, bár hajlamos „érdekes” lépésekre is. Így például előfordul, hogy az erőforrásokat őrző lényeket megöli, de az aranyrudakat, kincsesládákat érintetlenül hagyja. A játék teljes 3D grafikával készült, így az, aki eddig nem játszott 3D-s játékokkal és akinek a gépében a grafikus kártya gyenge, azt tanácsolom, hogy legalább egy kezdő DirectX 9 kategóriás kártyával szerelkezzen fel, mielőtt a játékot elkezdi. Amint a játék elindul, gyönyörűen megrajzolt, élő világ fogad minket. A fák ide-oda hajladoznak a szélben, a malom kereke forog, a bányából kijön a csille, a tündér szárnya is csapkod, a színek élénkek. Sajnos néhány esetben a normál kameraállásból az erőforrást takarja valamilyen más tereptárgy, így a kamera igazgatása és forgatása időnként elkerülhetetlen. De ha valaki már megbarátkozott a kamerakezeléssel, ez nem lesz számára zavaró. A játékban az animációk változatosak lettek, ezt főleg a csataképernyőn láthatjuk, ahol szinte minden lény más és más jelegű animációt kapott támadáshoz, lépéshez és elhalálozáshoz egyaránt. Az animáció hűen mutatja a lény mentalitását és támadási módját is. A menedzselő képernyők könnyen áttekinthetők, így segítve a játékost a döntés meghozatalában és a menedzselés folyamatában. A zajok, zörejek, zene világa sajnos nem lett ennyire színes. A zene kellemes, meg hangulatilag is találó, de az egy-két hörgéstől, kiáltástól, robbanástól, meg sitty-suttytól eltekintve nem túl sok zajt hallhatunk a csaták alatt. A térképen is hasonló a helyzet. Csoszogás vagy lódobogás, amikor megy a hősünk, és egy rövid zaj (néha még annyi se) amint valamit kinyit, elvesz vagy meglátogat. Az egyetlen olyan része a játéknak, ami eredeti angol maradt, az a kampányokat összekötő mozik elmondott szövege. Szerencsére a teljes szöveg magyar feliratokkal is megjelenik, így a történet követéséhez csupán olvasási képességek szükségeltetnek, amivel a leendő játékosok feltételezésem szerint rendelkeznek. :-) A játékmenet tekintetében a Heroes sorozat újabb epizódja nem igen merészkedett túl a II. és III. részben megszokottaktól. Ez részben szerencsés annak, aki nem játszott a nyelvi korlátok vagy életkora miatt ezen korábbi változatokkal, de aki már rongyosra koptatta a korábbi HoMM részeket, annak igazán illett volna néhány komolyabb újdonságot is kapnia. Így aki a korábbi részeket kívülről ismeri, azonnal könnyedén feltalálja magát az új játékban. Ami jelentősebbnek mondható újdonság, az a hősök fejlesztésének sokkal szélesebb lehetősége. Ezen túlmenően újdonságot jelentenek még a lények egy részének speciális lehetőségei is. Sajnos sem a kézikönyv, sem a játék belső magyarázatai nem elég részletesek, és a játékos vállalkozó, kísérletező kedvére bízták sok lényeges dolog felfedezését. Ilyen például azt is, hogy mondjuk egy-egy lényeknek a speciális képessége pontosan mire jó és hogyan működik. A Heroes of Might and Magic ötödik része szerencsére az itt-ott felvetett jogos kritika ellenére is nagyon kellemes játék lett. Az órák szinte percként szállnak, ahogy a játékos megpróbálja megmenteni Isabell hercegnőt vagy megmenteni a Griff birodalmat. Az egész játékélményt figyelembe véve sajnálatos, hogy a fejlesztők nem mertek bátrabban hozzányúlni az alapanyaghoz és a másoláson túl egy kis egyedi ízt becsempészni az újabb részbe. Azt remélhetjük, hogy a játék és az esetleges kiegészítők jól fogynak majd a piacon, és a kiadó meg a fejlesztő is kedvet kap arra, hogy egy kicsit merészebb, sokkal több újdonságot tartalmazó, mégis a sorozat vonulatába illő hatodik résszel rukkoljanak elő a jövőben. A fentiek alapján azt hiszem egyértelmű, hogy a Heroes of Might and Magic sorozat kedvelői nyugodtan megvehetik ezt az újabb részt is, nem fognak benne csalódni. A magyarítás pedig azokat is felbátoríthatja, akiket eddig az idegen nyelv riasztott el attól, hogy a fantasy stratégia játékok közül is kipróbáljanak valamit.
 
Letöltések
 
Számláló
Indulás: 2005-04-10
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Idő
 
Chat
Akinek nem tetszik az oldal az húzzon el ne jöjjön ide!
 
Szavazás
Hányszor voltál eddig?
Szavazz!

rengeteg,tetszik az oldal később is jövök
jó az oldal majd lehet visszalátogatok
hát...majd kiderül
most vagyok először de tetszik
először és utoljára!
rossz az oldal de már többször visszajöttem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
kurzorkövető
 
Oldal
Tegyek fel 300 végigjátszást?
Szavazz!

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Linkek
 
Effekt
látotagó olvassa a lapot.
 
Jelenleg
Jelenleg 19 játékról található infó. Jelenleg 25 zene és 2 klipp tölthető le!
 
Zene
 
NFSC Szépségverseny 1.
 
Közérdekű
Az oldalon fennlévő dolgokért semmilyen felelőséget nem vállalok!És a letöltött dolgokat 1 napon belül törölni kell!
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?